Îmbunătățirea procesului de logistică pentru un site de eCommerce

Dublarea numărului de comenzi procesate zilnic cu același număr de angajați

Descrierea activității
Clientul folosea un sistem JustInTime care presupune stocuri minime (în general acumulat din retururi) pentru distribuția pe multiple canale de eCommerce. Toate resursele erau folosite la maximum la momentul intervenției noastre în companie.

Tema
Maximizarea utilizării resurselor companiei

Abordarea
La preluarea rolului de consultant decident asupra procesului de logistică și financiar de către Think Revolution clientul folosea la maximum toate resursele departamentelor în supervizare. După atenta evaluare și câteva etape succesive de reorganizare compania a reușit dublarea numărului de comenzi pe care le putea gestiona (achiziție, stocare, ambalare, etichetare, livrare, urmărire, retur/ ramburs, etc.) cu aceleași resurse. Dublarea randamentului resurselor a fost totuși limitată de criterii imuabile cum ar fi spațiul la accesul la capital. Aceste ultime 2 abordări ar fi adus o creștere a randamentului resurselor logistice la 2,3.

Industrie:
Comerț electronic în domeniul aplicațiilor pentru casă
Domeniu:
Logistică
Serviciu:
Optimizarea proceselor de afaceri, Strategie în afaceri, Sinergii în afaceri
Share Project:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *