Cum să începeți propria afacere (în 5 pași)

mario 2018-12-21 0 Comments

 

Începeți-vă propria afacere pe o parte este una dintre cele mai puternice căi de a vă controla viața și de a face bani în plus luni după lună.

Puteți începe cu doar câteva ore pe săptămână – chiar dacă aveți un loc de muncă. Și, cel mai bine, alegeți orele, alegeți proiecte interesante și întâlniți oameni interesanți.

Și începerea nu este greu. Nu aveți nevoie de un LLC, o magazin fantezist sau angajați. Ai nevoie de sistemul potrivit.

De aceea îți voi da sistemul meu în cinci etape pentru a-ți începe propria afacere acum.

Sunt:

În cele din urmă, vă voi oferi câteva resurse pentru a investi în tine, pentru a vă oferi mai multă margine atunci când vă începeți afacerea. De asemenea, voi distruge unele dintre cele mai comune scuze când vine vorba de a începe o afacere.

Să începem.

Cum puteți începe afacerea dvs. în 5 pași

Mai jos sunt pașii pentru a începe agitația dvs. laterală. Aceasta este munca pe care o faci pe partea pentru a crea venituri suplimentare împreună cu munca obișnuită.

Odată ce ați generat suficienți bani și ați câștigat experiență, puteți începe să vă transformați în agitația dvs. de lungă durată. Dacă și când se întâmplă acest lucru, asigurați-vă că verificați site-ul nostru sursă GrowthLab . Este site-ul nostru dedicat antreprenoriatului și sistemelor acționabile pentru construirea afacerii dvs. online.

Învățând cum să începeți afacerea dvs. pe partea respectivă este primul pas spre asta. Lucrul frumos este că acest proces este ușor de scalabil. Aceasta înseamnă că puteți genera cât mai mulți bani doriți – atâta timp cât vă alocați timp.

Înseamnă, de asemenea, că vă puteți reduce înapoi dacă doriți să vă concentrați energia în altă parte.

Fără alte formalități …

Pasul 1: Găsiți o idee de afaceri

Aceasta este probabil zona cea mai descurajatoare pentru oameni. De fapt, motivul cel mai frecvent pentru care oamenii nu au început o afacere pe cont propriu este că ei “nu au o idee de afaceri bună”.

Aceasta este totuși o barieră mentală deși – una pe care o puteți trece ușor dacă vă uitați la o zonă: punctele forte.

Iată patru întrebări pe care le puteți întreba să găsiți o idee de afaceri solidă:

  1. Ce aptitudini ai?Acum, ce știți și știți bine ? Acestea sunt abilitățile și cunoștințele pe care le-ați dobândit.Gândiți-vă la acest lucru într-un alt mod: plătim continuu cunoștințele de specialitate (de exemplu, cursuri de limbi străine, cursuri de colegiu, lecții de instrumente). Ghici ce? Poți fi și profesorul ăsta.

    Exemple: Fluență într-o limbă străină, cunoștințe de programare, abilități de gătit etc.

  2. Ce spun prietenii tăi că ești minunat?Îmi place această întrebare. Nu numai că poate fi un stimulent mic de ego – dar poate fi, de asemenea, incredibil de revelator.Mesați-vă familia și prietenii pe Facebook sau întrebați-i pe IRL: La ce mă pricep? Răspunsurile pe care le oferă pot fi transformate în idei de afaceri.

    Exemple: rutine de antrenament, sfaturi de relații, simțuri de modă deosebite etc.

  3. Ce faci într-o dimineață de sâmbătă?Ce faci într-o dimineață de sâmbătă înainte ca toți ceilalți să fie treji? Acest lucru poate dezvălui incredibil ceea ce sunteți pasionat și ceea ce vă place să vă petreceți timpul.Am un prieten care Îmi place hainele. Sobelele dimineții constau în citirea de bloguri de modă și menținerea unui cont Pinterest care revigorează ideile de amenajare și design.

    Iată ce mi se pare interesant: Nu sa gândit niciodată să transforme acest lucru într-o afacere! Este doar ceva ce îi place să facă, dar vă garantez că există o mulțime de oameni care ar plăti 500 de dolari pentru o consultare stil pe Skype pe care o poate face din confortul casei ei. Unii oameni ar putea chiar să-i plătească mii ca să fie cumpărătorul lor personal.

    Exemple: Navigarea pe site-urile de modă, lucrul la mașină, citirea subdredidentelor de fitness etc.

  4. Pentru ce plătiți deja?Nici măcar nu trebuie să vă jucați cu punctele tale forte și talente. În schimb, puteți să vă uitați la lucrurile pentru care plătiți deja.La urma urmei, îi plătim pe oameni să facă multe lucruri diferite. Nu există niciun motiv să nu puteți transforma unul din aceste lucruri în propria afacere online.

    Exemple: Curățați-vă casa, umblați-vă cu animalele de companie, pregătiți mesele etc.

Găsiți cel puțin 3 – 5 răspunsuri la fiecare dintre aceste întrebări. Până la urmă, veți avea 12 – 20 de idei de afaceri pe care le puteți începe pe partea laterală.

Pentru moment, alegeți una dintre aceste idei și treceți la pasul doi. Nu-ți face griji. Dacă nu simți asta. Mai târziu, puteți întotdeauna să vă întoarceți la lista dvs. și să alegeți alta. Aceasta este frumusețea acestui sistem.

Pasul 2: Găsiți clienți care plătesc cel mai bine

Găsirea clienților nu trebuie să fie un coșmar de apelare la rece / trimitere prin e-mail. Trebuie să vă amintiți că marea majoritate a competiției dvs. este chiar teribilă.

Sunt atât de îngrozitor încât, dacă vă depuneți puțin efort în a vă ajunge inițial, vă veți separa imediat de 99,999% din celelalte. Acest lucru este valabil mai ales pe panourile de locuri de muncă cum ar fi Craigslist.

Da, Craigslist. De fapt, este unul dintre cele mai bune locuri pentru a genera lideri ca un freelancer.

Asta pentru ca potentialii clienti si clientii care se indreapta catre site-urile care cauta freelancer nu primesc cei mai buni candidati. În schimb, ei primesc oameni care împușcă e-mailuri de la cazane (dacă asta) în masă, în speranța de a cui un concert.

Totuși, nu o să faci asta. În schimb, veți petrece ceva timp creând un pitch perfect pentru serviciile dvs. pentru a le utiliza folosind e-mail la pasul trei.

Acest lucru nu se aplică doar Craigslist fie – aveți posibilitatea să utilizați acest lucru cu orice loc de muncă. Cheia este doar să fie puțin mai bună decât media și dispusă să testeze câteva e-mail-uri diferite.

Iată câteva sugestii de site-uri excelente pe care freelanții le pot utiliza pentru a găsi afaceri:

Treceți prin Craigslist și cel puțin două site-uri pentru potențialele conduceri. Găsiți cel puțin 5 – 10 potențiali clienți la care puteți ajunge și treceți la pasul următor …

Pasul 3: Împliniți-vă munca (cu scripturi!)

Cheia pentru a ajunge la potențialii clienți și clienți se adresează direct nevoilor acestora.

Este psihologia umană de bază. Imaginați-vă că sunteți într-o primă întâlnire și că toată cealaltă persoană poate vorbi despre ceea ce doresc și despre care are nevoie. Veți fi ascuns în fereastra de la baie în câteva minute.

Dar imaginați-vă dacă v-au pus întrebări despre dumneavoastră și păreați cu adevărat interesați de viața și problemele voastre. Ai fi mult mai interesat de oa doua întâlnire, nu-i așa?

Acelasi adevar este valabil si pentru a te incadra intr-un client. Trebuie să împliniți nevoile și preocupările dvs. inițiale.

Pentru că sunt un tocilar, am dezvoltat un șablon de e-mail de 5 linii pe care îl puteți utiliza pentru a trimite pitch-ul perfect pentru e-mail. Include:

  1. Introducerea. Veți dori să creați un raport introducându-vă și cum îl cunoașteți pe client.
  2. Oferta. Vorbește despre ele. Ce vrei să faci pentru ei? De ce ești bine pentru rolul ăsta? Veți dori să faceți niște cercetări asupra organizației pentru a vedea ce au nevoie de ajutor.
  3. Beneficiul. Treceți-le prin modul în care munca dvs. va aduce beneficii companiei lor. Veți elibera mai mult timp pentru ei? Veți maximiza profiturile cu suma X?
  4. Piciorul-în-ușă. Aceasta este o tehnică clasică care utilizează un truc vechi de psihologie pentru a determina clientul să fie de acord cu un acord mic, astfel încât să puteți solicita un acord mai mare mai târziu.
  5. Apelul la acțiune. Fiți clară cu acest lucru și întrebați-i dacă ar dori să continue. Apelul la acțiune este o parte critică a acestui script.

Când totul este pus împreună, va arăta așa:

NUMELE CLIENȚILOR,

[Introducere] Am citit articolul dvs. despre X și am observat că ați început recent să utilizați videoclipuri pe site-ul dvs. Web.

[Oferta]  Am făcut editare video timp de trei ani și mi-aș dori să vă ajut să vă editați videoclipurile și să le optimizați pentru web.

[Beneficiul] Acest lucru le-ar face să arate mai profesionist și să se încarce mai repede, ceea ce este important pentru cititorii dvs. Și ai elibera timpul pe care l-ai putea folosi pentru a crea conținut nou.

[Piciorușul-in-the-usa] Putem discuta detaliile, desigur, dar mai întâi am vrut să văd dacă acest lucru este ceva ce ar putea fi interesat.

[Chemarea la acțiune] Dacă da, ar fi bine dacă v-aș trimite câteva idei despre cum să vă ajut?

Cel mai bun,

Ramit Sethi

Desigur, veți dori să schimbați e-mailul de la client la client – dar adevărul aici rămâne același: oamenii iubesc beneficiile. Vor să știe ce poți face pentru ei. După ce văd asta, vor fi dispuși să plătească un dolar pentru asta.

Care ne aduce la …

Pasul 4: Reglați prețul perfect

Prețul este confuz pentru fiecare începător. Și este plin de întrebări, cum ar fi, “Este de $ XX / oră prea mult? Este prea puțin? “Sau” Ar trebui să fiu taxat pe oră sau prin proiect? “

Nu există reguli greu de stabilit pentru rate – dar există câteva reguli de îndemânare la îndemână pe care le puteți utiliza pentru a găsi una care funcționează pentru dvs.

  1. Trageți metoda cu trei zerouriPurtați simplu salariul dvs. ideal (citiți: realist), aruncați trei zerouri din el și voila, aveți rata orară!De exemplu, spuneți că doriți să câștigați cel puțin 40.000 de dolari. Doar scoateți cele trei zerouri de la capăt și acum aveți rata: 40 $ / oră.
  2. Dublați “numărul de resentimente”Îmi place asta pentru că este atât de interesant și eficient. Întrebați-vă: Care este cea mai mică rată pe care o veți lucra pentru asta, care vă va lăsa dezamăgit de munca dvs.?Spuneți că veți lucra cu $ 15 / oră la FOARTE MAI MULTE. Doar dublați numărul, astfel încât acum veți câștiga 30 $ / oră.
  3. Fă ce face următorul tipAceastă metodă este incredibil de simplă: accesați Google și căutați tariful orar mediu pentru orice serviciu pe care îl furnizați. Veți avea un sentiment bun de unde să începeți atunci când vă taxați clienții.

Alegeți una dintre metodele de mai sus și folosiți-o ca preț inițial. Odată ce începeți să vă încărcați clienții, veți avea o idee bună dacă este suficient pentru dvs.

După primii dvs. clienți, puteți începe să “reglați” tarifele. Ai făcut 30 $ / oră? Începeți să încărcați 40 $ sau chiar 50 $. Din nou, nu există nici o regulă tare și stabilită pentru cât de mult ar trebui să încasezi. Doar începe tuning până când veți găsi o rată cu care sunteți mulțumit.

Pasul 5: Investește-te în tine

Obiectivele dvs. se vor schimba odată ce veți afla cum să începeți o afacere.

S-ar putea să doriți să câștigați mai mulți bani doar pentru a vă suplimenta veniturile.

S-ar putea să doriți să scalați astfel încât să vă puteți lăsa locul de muncă și să lucrați cu normă întreagă pe agitația voastră.

Cea mai bună modalitate de a începe să faceți ceva din acest lucru este să începeți să investiți în voi înșivă.

Acum, un lucru pe care îl veți găsi foarte comun cu oamenii care nu au avut timp să investească în ei înșiși și să învețe cum funcționează aceste lucruri este că vor crea ceea ce se numește nivele de abstractizare.

De aceea aș vrea să vă ofer undeva să încep: newsletter-ul meu .

Faceți clic pe link și înscrieți această listă privată pentru a vedea sfaturile, strategiile și tehnicile pe care nu le veți vedea pe blogul meu.

O altă investiție solidă în tine însuți este învățarea mentalităților pentru a rupe barierele mentale care vă opresc de la atingerea obiectivelor. Cu asta, vreau să abordez unele dintre cele mai exacte scuze pentru a începe o afacere.

Scuze, scuze, scuze.

Sunt absolut normale.

În fiecare zi, căsuța mea de e-mail este plină de oameni care îmi spun de ce nu au început încă o afacere. Și în fiecare zi ofer soluții pentru a putea adopta mentalitățile și sistemele necesare pentru a-și atinge obiectivele. De aceea, vom distruge blocajele comune și vă vom arăta cum să treceți peste tot, pentru a putea obține dreptul la viață bogată.

Cât de bogat? Unul care vă permite să câștigați bani în timp ce călătoriți, relaxați-vă sau petreceți timp cu familia.

venituri online pentru afaceri 1
Exemplu de venit dintr-o singură zi.

Dar chestiile astea nu se întâmplă ușor sau rapid. Deci, dacă începerea unei afaceri nu pare a fi pentru tine, am abordat cum să câștigi mai mulți bani în  altă parte pe acest site.

Deocamdată, abordăm toate lucrurile care ne împiedică să finalizăm FINAL afacerea noastră.

Scuză 1: Nu pot să încep propria afacere, nu am bani!

Cand esti, daca te lupti financiar, nu incerc sa incep mai intai o afacere. Mi-ar face o treabă bună, să fiu stabil din punct de vedere financiar, apoi să încerc să creez unul. Am o mulțime de materiale gratuite în jurul dvs. de a găsi locul de muncă de vis aici  – utilizați materialul liber pentru moment.

Scuzați 2: Rularea unei afaceri pare ca o mulțime de muncă. Vreau doar să stau cu laptop-ul pe o plajă.

Ori de câte ori citesc cititorii de ce doresc să înceapă o afacere, majoritatea răspunsurilor se concentrează pe acestea.

de ce marca Dan și Joe vor să-și înceapă propria afacere 300x274 1

“Ce mă excită.”

“Termenii mei”.

Rareori aud lucruri precum:

“Sunt foarte bun în a-mi ajuta prietenii cu problemele de relație. Nu vreau să ajut doar oamenii de la 1 la 1 … Vreau să ajut Mii de oameni. “

“Îmi place să ajut oamenii să ajungă în formă. Vreau să ajut cât mai mulți oameni se potrivesc cu putință. “

“Prietenii mei vin mereu la mine pentru sfaturi de gătit – și-mi plac. Vreau să împărtășesc rețetele mele delicioase cu cât mai mulți oameni! “

Uite, am reușit – toți vrem să mergem în afaceri online pentru că ne va oferi flexibilitate, timp pentru a petrece cu familia, mai mulți bani și o grămadă de alte motive …

… dar acestea nu ar trebui să fie singurele motive. Asta nu poate fi locul unde începeți, dar poate fi locul unde vă veți termina.

Dacă doriți cu adevărat toate aceste lucruri, trebuie să învățați să săturați adânc în ceea ce doresc cu adevărat clienții dvs. și să vă puneți mai întâi nevoile. Acest lucru necesită muncă și trebuie să fiți pregătit să dedicați timp în fiecare săptămână pentru a face acest lucru.

Numai prin factorizarea clienților în sistemul dvs. puteți transforma visul sau pasiunea într-o afacere reală care vă va face bani.

Scuza 3: Șeful / soțul / prietenii mei nu mă lasă să încep o afacere.

Nu este de datoria lor să aprobe ideea dvs. sau să vă informeze dacă începerea unei afaceri este potrivită pentru dvs. Numai tu poți face asta. Acest lucru este foarte diferit de ceea ce am fost învățați ca niște copii.

Începând cu grădinița, trebuia să ne ridicăm mâna. “Doamna. Kundle, pot să merg la baie? – Da, poți să mergi la baie, Timmy.

A trebuit să obținem permisiunea pentru tot ce am făcut.

Într-un anumit moment însă – și asta e înfricoșător – nu există nimeni care să ceară permisiunea.

Este decizia ta.

Iar când îți conduci propria afacere, de obicei nu este nimeni pe care să-l întrebi, nici un ghid pentru consultare, nici un manual de citit. E totul asupra ta. Deci, obișnuiți-vă!

Scuză 4: Sunt atât de copleșit de toate opțiunile. Ce fel de afacere online ar trebui să încep?

Calmează-te, criminal. Am studiat mii de companii online și există doar șase opțiuni viabile.

  1. Software (inclusiv aplicații)
  2. Produse fizice
  3. reclamă
  4. Afiliere marketing
  5. Coaching
  6. Cursuri online

Dar nu toate întreprinderile sunt create egale. Vrei combinația corectă dintre PROFIT și COST.

După cum puteți ghici, sunt un fan al cursurilor și coaching-ului online.

Scuzați 5: Nu sunt sigur că ideea mea este bună.

Dacă întrebați oamenii despre o idee, ei vor spune cu toții “YEAH! CELE CE SUNTUNE MARE! “Și apoi nu cumpără. Treceți peste acest nivel de bază al feedback-ului. Pentru a afla dacă ideea ta are picioare, ajută să o comportați pe o matrice de cereri ca cea de mai jos:

cerere foaie de lucru matrice 1024x625 1

Acesta este un mod foarte simplu de a vă lua ideile și de a afla ce merită timpul dumneavoastră. După cum puteți spune, doriți idei în cadranul “Golden Goose”, unul în care există o mulțime de clienți potențiali și un preț ridicat. Planificarea ideilor pe această matrice vă ajută să nu vă îndrăgostiți de prima idee, ceea ce noi numim “idea one-itis”.

Dar, cel mai important, vă ajută să începeți să vă contextualizați ideile după cum vor juca în lumea reală. Nu cum veți spera că vor lucra sau nu de ceea ce sunteți cel mai entuziasmați – ci de ceea ce are cea mai bună șansă de a lucra.

De exemplu, aici sunt câteva produse IWT și acolo unde se înalță.

Matricea produsului 1024x701 1
Modul în care produsele IWT se încadrează în cadru.

Scuza 6: cărți de vizită, conturi bancare, pagini de vânzări … Nu am idee de unde să încep!

Nu te mai îngrijora de lucruri care nu contează. Atât de mulți oameni cred că PASSION este cheia succesului în afaceri. Că dacă ai doar grijă, restul va avea grijă de el însuși. În primul rând, orice persoană de succes care spune acest lucru nu ia în considerare persoanele PASSIONATE care au eșuat. În al doilea rând, pasiunea este exact în cazul în care trebuie să începem. Pentru a reuși cu adevărat în afaceri avem nevoie de SISTEME. Trei, în mod specific:

  1. Un sistem de atragere a atenției oamenilor
  2. Un sistem pentru a le face să se aboneze la lista de e-mailuri
  3. Un sistem pentru a le vinde produsul

Asta e. Toate instrumentele, e-mailurile și cărțile de vizită nu înseamnă nimic dacă nu puteți îmbunătăți aceste elemente de bază. Pentru detalii despre cum să construiți aceste sisteme, am scris un post întreg .

Scuză 7: Dar dacă nu locuiesc într-un oraș / nu m-am dus la colegiu / am păr lung / sunt un fulg de zăpadă / bla bla bla.

Spune-mi dacă ți s-a întâmplat vreodată: Ai auzit despre un prieten de succes sau o persoană faimos și ți-ai spus imediat că au un avantaj special care le-a lăsat să aibă succes.

Acesta este “Efectul din umeri” sau o modalitate de a ridica din umeri și de a spune: “Ei bine, poate că lucrează pentru el, dar nu pe mine”.

Facem asta tot timpul. Vedem un renumit CEO si subliniem cum a “luat 5 companii publice si a obtinut un MBA de la Harvard”. Vedem un autor de succes al cartii pentru copii si subliniaza cum “a cunoscut deja patru editori, asa ca si cartea ei a fost publicata imediat”.

Dar asta e simplist și este o scuză să rămâi în starea ta actuală și să nu faci altceva. În loc să vă gândiți la motivul pentru care au reușit, întrebați ce puteți face de astăzi pentru a vă apropia de obiectivul dvs. Faptul că un renumit antreprenor a plecat la Harvard nu are nimic de a face cu tine să-ți găsești primul client sau să-ți testezi prima idee.

Scuzați 8: Dar dacă nu reușesc?

Ultima scuză este cea mai importantă. Atât de mulți dintre noi spun că vrem să “asumăm riscuri” și să “începem o afacere” pentru ANI, dar să nu acționăm niciodată. De ce? Ne este teamă să nu reușim. Ceea ce înseamnă cu adevărat că ne este frică de ce ne vor gândi oamenii pentru că nu reușesc.

Cei mai de succes oameni pe care îi știu au cele mai multe eșecuri. Pentru că au cele mai mari șanse.

Nu este dacă nu veți reuși. Este momentul și ce faceți despre asta. Cu cât puteți accepta mai repede această paradigmă cu atât mai repede puteți obține scuze ca acestea și pentru a vă începe în final propria afacere.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *